2010. szeptember 28., kedd

Kekszes gesztenyetekercs

Fotó majd később, most azoknak akik ettek belőle!!
Forrás: Ízbolygó

Hozzávalók a "tésztához":
50 dkg darált háztartási keksz
4 ek kakaópor
3 ek kókuszreszelék
15 dkg porcukor
1 dl rum
1 espresso
10 dkg puha vaj
tej

Gesztenyekrémhez:
2 csomag gesztenyepüré
15 dkg vaj
10 dkg porcukor
magozott meggy, meggylé
tej

A tésztához alaposan összekeverem a vajat a cukorral, ezután mindent összegyúrok, utoljára a tejjel állítottam be a tészta puhaságát. Nem baj ha kicsit lágynak tűnik, a hűtőben még dermedni fog.

A krémhez a cukrot habosra kevertem a vajjal, hozzákevertem a gesztenyepürét és egy kicsi meggylevet. Ha nem találjuk elég krémesnek, mehet bele tej.

A tésztát két részre osztottam. Az egyikből téglalapot formáztam, méghozzá két fólia között. Így nem ragad oda semmihez. Rákentem a krém felét, majd a rövidebb oldalához felsorakoztattam a meggyszemeket. Ettől az oldaltól kezdve feltekertem és hűtőbe raktam. A másik adaggal is ugyanígy jártam el.

update kép:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése