2009. december 21., hétfő

Krémes-mogyorós táblás csoki ajándékötlet

Végre beköszöntött a "téliszünet" ha lehet így nevezni, merthogy tanulni kéne, nem is kicsit, de nekem most nincs hozzá hangulatom, karácsony előtt három nappal... Inkább megosztom veletek az egyik saját készítésű ajándékom egyikét, remélem anyukám, akié a csoki lesz nem nézi meg szentestéig a blogot.




Hozzávalók:
10 dkg jóféle tejcsoki
5 dkg vaj
1 dl tejszín
10 dkg egész török mogyoró
kb 5 dkg étcsokoládé

A tejcsokit összeolvasztottam a vajjal, majd kevergetés mellett hozzáadtam a tejszínt. Egy tégla alakú sütőformát (nemtom a rendes nevét, de a képen látható :) kibéleltem alufóliával és beleöntöttem az olvadt egyveleget. Ezután rárakosgattam a mogyorót ebbe a csokikrémbe, majd ment a hűtőbe kb fél órára. Eredetileg úgy terveztem hogy az egészet bevonom étcsokival, de végülis csak azt az oldalát kelntem be. Ez úgy történt, hogy a hűtőből kikéve mikor már jól megdermedt a krém, óvatosan kivettem a csokit a formából és lehúztam a fóliát. Ezt az oldalt bevontam étcsokival, és ment vissza a hűtőbe. Szobahőmérsékleten egy krémes puha tejcsokiban vannak a mogyorók, és az egész csokinak az étcsokoládé adja meg a tartást, ezért ez mindenképp kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése