2010. március 1., hétfő

Maceszgolyó


Fűszeres Eszter
oldalán találtam ezt az édességet, és mivel a Jeruzsálemi túrótortája nagyon bejött, gondoltam kipróbálom! Tegyetek így ti is :)


Hozzávalók:
25 dkg pászkalap
20 dkg aszalt gyümölcs vegyesen (nálam most füge, mazsola, szilva, sárgabarack)
5 dkg dió
1 tk fahéj
1/2 tk frissen reszelt szerecsendió
méz ízlés szerint
tej

a tetejére cukrozatlan kakaópor, darált mandula

Összeszereltem a darálógépet, majd ledaráltam a gyümölcsöket, a diót, majd a pászkalapokat, mindet egy nagy tálba. Hozzáadtam a fűszereket és a mézet és amennyire tudtam elvegyítettem a hozzávalókat. Ezután annyi tejjel, amennyivel formázhatóvá válik felöntöttem, golyókat formáztam, és egy részét kakaóporba, másik részét darált mandulába forgattam.

(Most vettem észre hogy csomó mindent lespóroltam, de így "szegényesen" is nagyon finom volt, főleg jól lehűtve.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése