2010. március 21., vasárnap

Túrótorta -rizslisztes

A túrótorta szóra a google 45000 találatot ad ki, gondoltam plusz egy még elfér. Hogy miben más a mostani? Barna rizsliszttel készítettem, ezt már lehet kapni nagyobb üzletekben és bioboltokban. Természetesen sima fehér liszttel is működik a recept. Rizsliszttel viszont sokkal könnyebb a tészta, egyáltalán nem fujtós, az íze engem a tejberizshez is emlékeztetett. És még egy előny: 10 perc alatt össze lehet dobni, és ez nagyon hasznos zhs hét előtt. (Vagyis a polarizált pluralista és a demokratikus korporatista médiarendszer modellek tanulása közben is sitty-sutty megvan a túrótortánk :)

Hozzávalók:
70 dkg túró
10 dkg barna rizsliszt (sima fehér liszt)
10 dkg barna cukor2 ek méz
csipet só
5 tojás
1 tk sütőpor1 citrom reszelt héja
vaj+liszt a forma kikenéséhezA tojásokat szétválasztottam a fehérjét csipet sóval és a cukor felével kemény habbá vertem. A tojások sárgáját kikevertem a túróval, cukor másik felével, mézzel, liszttel sütőporral, majd óvatosan hozzákanalaztam a habot. 25 cm-es kerek tortaformában sütöttem 180 fokon, 45 percig. Baracklekvárral ettük- narancslekvár híján, de jóóóóezígyis



:* jön a tavasz de nagyon!! íme a bizonyíték:



.....ja és a kertben lévő lefóliázott beazonosíthatatlan tárgy a tippekkel ellentétben nem Lenin-szobor! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése