2010. május 29., szombat

Kávés-csokis-vizsgáratanulós muffin

Gyors leszek, mert most is nagy tanulásban vagyok, de ezt a muffint muszáj felraknom, annyira finooom. És ami jelenleg a legfonosabb: alig tart fél óráig az elkészítése (sütéssel együtt, tehát a konyhában eltöltött idő= 5-10 perc)
Gazdag, puha, omlós közepű, egyáltalán nem száraz muffin született, langyosan a legjobb...


Elkészítés:
összekevertem az alábbiakat egy nagy tálba:
250 gr liszt (én fele-fele arányban használtam barna rizslisztet és finomlisztet)
kb 130 gr cukor (jó a nád is, és lehet több is, ízlések és pofonok..)
2 nagy ek instant kávépor (én cikóriát használtam)
100 gr csokicsipsz, vagy tábla jóféle étcsoki feldarabolva

és egy másik tárban összezutyultam a következőket:
250 ml tej
90 ml olaj
1 nagy tojás
1 tk vanília kivonat
A "nedves" tál tartalmát hozzáöntöttem a "száraz"hoz, jól összekevertem. A muffinformákat 3/4-ig megtöltöttem a masszával, (a szilikonost még vajazni sem kell), és kb 20 percig sütöttem.

A tetejére összekevertem:
1,5 dl joghurtot (nekem török típusú volt itthon, de jó a bifituszeszenzises csoda is :D)2 tk mézzel


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése