2010. május 1., szombat

Tonhal és tészta

Ha nem unjátok még a spárgát itt egy újabb variáció. Hiszen most van szezon, most kell enni. A tonhalkonzervnek is szezonja van, szóval azt is enni kell... :)
Ez a recept valójában a maradék pár szál spárga felhasználására született. Most is együtt főztem a tésztával, a múltkor nagyon bevált ez a módszer.


Hozzávalók:
20 dkg farfalle tésza
1 fürt koktélparadicsom
5-10 szál zöldspárga 2-3 centis darabokra vágva
1 tonhalkonzerv
1 mozzarella
1 gerezd fokhagyma
oregánó (szárítottat használtam)só, bors
olívaolaj
A vizet feltettem forrni, mikor forrt beletettem 1 kiskanál sót , a tésztát és a spárgát. Egy kis olajat hevítettem, beledobtam a fokhagymát, a félbevágott paradicsomokat, sóztam, fűszereztem és beleöntöttem a lecsöpögtetett tonhalat is. Ezt addig rotyogtattam nagy lángon amíg a tészta megfőtt (8-10 perc). Ezután összeöntöttem a szószt és a tésztát, tettem hozzá egy kicsit a tészta főzővizéből és beleforgattam a felkockázott mozzarellát.Maradt vacsira is (nálunk csak én eszem a halat :( ) és megállapítottam, hogy kihűlve még jobb...

És néhány életkép Mamszi kertjéből:

tulipán

Mikor Mamszi meglátta ezt a képet rögtön kiakadt: "Roxikááámmm, nincs is ilyen nagy fejeeedd igazee???" :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése